Digitalisaatio järjestöissä

9.9.2013 13:59

Käyttäjien näkemyksiä Yhdistysavaimesta | Käyttäjäkysely keväältä 2013

Käyttäjien näkemyksiä Yhdistysavaimesta | Käyttäjäkysely keväältä 2013

Käyttäjien näkemyksiä Yhdistysavaimesta Käyttäjäkysely keväältä 2013 Kysyimme jokavuotiseen tyyliin maaliskuussa 2013 käyttäjiemme mielipiteitä Yhdistysavaimesta. Kartoitimme tällä kertaa aiempaa tarkemmin tyytyväisyyttä tuotteen eri osa-alueisiin, esimerkiksi helppokäyttöisyyteen, tuotesisältöön ja hintaan. Lisäksi annoimme käyttäjiemme tietenkin kertoa, mitkä ovat heidän Yhdistysavaimesta saamansa Näytä lisää

5.9.2013 12:32

Uusia ominaisuuksia rekisterin PDF-kirjetyökaluun

Suureen osaan rekistereistä on asennettu PDF-kirjetyökalu, jolla voidaan lähettää kirjeitä Itellan kautta. Yksinkertaistettuna tämä tapahtuu siten, että valmis PDF-pohja ladataan rekisteriin ja se lähetetään raportoidulle kohdejoukolle.Aiemmin kirjeen lähettäminen on tapahtunut värillisenä, yksipuoleisena ja kirje on mennyt vastaanottajille 2.luokan postilla. Nyt kehitystyön tuloksena kukin kirjeen lähettäjä voi Näytä lisää

31.8.2013 13:08

Lomakotiyhdistys Ilonpisara

Lomakotiyhdistys Ilonpisara

Esittelemme ajoittain blogissamme Yhdistysavaimen ja Sporttisaitin käyttäjiä ja toivomme, että nämä käyttäjäkertomukset antavat uusia ideoita ja näkökulmia muillekin. Nyt vuoron saa Lomakotiyhdistys Ilonpisara, joka käyttää Yhdistysavaimen Plus-versiota. Lomakoti Ilonpisara on yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon, kristilliselle pohjalle perustettu vanhusten ja vammaisten hoivatoimintaa Näytä lisää

29.8.2013 06:58

Valitse tarvitsemasi jäsenet helposti

Valitse tarvitsemasi jäsenet helposti

Yhdistysavain Rekisterin kehitys etenee rivakasti. Nyt esittelemme parannettua "jäsensuodatusta", joka tulee olemaan yksi tuotteen kulmakivistä. Valitse jäsenet helposti sähköpostin ajantasaisuuden Näytä lisää

27.8.2013 18:03

Tietojärjestelmä, isäntä vai renki

    Kuulen usein asiakkaiden toimintaan tutustuessani kriittisiä kommentteja asiakkaan olemassa olevista järjestelmistä. Keskustelu järjestelmään kohdistuvista ongelmista saattaa kuitenkin paljastaa tiedostamattomia prosessikatkoksia organisaation toiminnassa, joiden ratkaiseminen lopulta parantaa toiminnan johtamista ja helpottaa uusien tietojärjestelmien hankintaa. Systeemiset Näytä lisää