Digitalisaatio järjestöissä

17.9.2013 14:55

Palvelu - Tunne vai tietoinen valinta

Vähittäiskaupassa mainossloganeissa käytetään usein ”palvelu”, ”palveleva” tms. termiä. Kuluttajan on helppo mieltää mitä tuo termi tarkoittaa. Vähittäiskaupassa palvelu tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että tarjonta kohtaa kysynnän ja kysynnän kohteena olevat tuotteet on helppo ostaa kohtuuhinnalla ja mielellään lämpimällä hymyllä varustettuna. Palvelua on myös helppo mitata. Joko tavaraa on Näytä lisää

13.9.2013 09:56

Rekisterin pääkäyttäjän tehtävät ja vastuut

Kaikilla käytössä olevilla järjestelmillä tulisi aina olla pääkäyttäjä. Erityisen tärkeää tämä on jäsenrekisterin osalta, koska rekisteri on tyypillisesti yksi organisaation tärkeimpiä järjestelmiä ja sillä on yleensä monia loppukäyttäjiä. Pääkäyttäjän tehtävät ja niille varattu aika tulee aina kirjata henkilön tehtävänkuvaan. Pääkäyttäjä toimii usein myös rekisterin loppukäyttäjänä, mutta näitä Näytä lisää

10.9.2013 12:44

Enemmän vaihtoehtoja kuvien jakamiseen

Enemmän vaihtoehtoja kuvien jakamiseen

Eräs nykyajan internetin hyvä puoli on, että miltei kaikkiin tarkoituksiin on jo tehty jonkinlaisia apuvälineitä, ja monet näistä ovat saatavilla ilmaiseksi. Netissä olevia kuvapalveluita voi hyödyntää ilman omia nettisivuja, mutta ne eivät suinkaan ole pelkkiä yksinäisiä Näytä lisää

9.9.2013 13:59

Käyttäjien näkemyksiä Yhdistysavaimesta | Käyttäjäkysely keväältä 2013

Käyttäjien näkemyksiä Yhdistysavaimesta | Käyttäjäkysely keväältä 2013

Käyttäjien näkemyksiä Yhdistysavaimesta Käyttäjäkysely keväältä 2013 Kysyimme jokavuotiseen tyyliin maaliskuussa 2013 käyttäjiemme mielipiteitä Yhdistysavaimesta. Kartoitimme tällä kertaa aiempaa tarkemmin tyytyväisyyttä tuotteen eri osa-alueisiin, esimerkiksi helppokäyttöisyyteen, tuotesisältöön ja hintaan. Lisäksi annoimme käyttäjiemme tietenkin kertoa, mitkä ovat heidän Yhdistysavaimesta saamansa Näytä lisää

5.9.2013 12:32

Uusia ominaisuuksia rekisterin PDF-kirjetyökaluun

Suureen osaan rekistereistä on asennettu PDF-kirjetyökalu, jolla voidaan lähettää kirjeitä Itellan kautta. Yksinkertaistettuna tämä tapahtuu siten, että valmis PDF-pohja ladataan rekisteriin ja se lähetetään raportoidulle kohdejoukolle.Aiemmin kirjeen lähettäminen on tapahtunut värillisenä, yksipuoleisena ja kirje on mennyt vastaanottajille 2.luokan postilla. Nyt kehitystyön tuloksena kukin kirjeen lähettäjä voi Näytä lisää