
Tämänkertaisen blogikirjoituksen tuotti Meli Eriksson Melson Oy:stä.
Kilpailu jäsenistä ja varsinkin jäsenten ajasta kovenee. Jäsenten odotukset kasvavat ja viestinnän kohdentaminen muuttuu haastavammaksi. Sinunkin on aika ottaa tekniikka avuksi.
Tietoa kertyy useasta eri kanavasta
Tiedon määrän lisääntyessä hurjaa vauhtia tuntuu siltä, että ymmärrys vähenee samaan aikaan. Tuttua, Näytä lisää

Avoinelle asiakkaat ovat tärkeitä. Projektin ja käyttöönoton jälkeen asiakkaat siirtyvät ylläpidon piiriin, johon sisältyy aktiivinen asiakaspalvelutuki. Avoine kerää ja käsittelee asiakaspalvelupalautetta panostaakseen asiakastyytyväisyyteen myös jatkossa.
Aamupalapöydän kultaiset tähdet ja hymynaamat
Sekä Avoinen liittopalvelut Helsingissä että yhdistyspalvelut Tampereella Näytä lisää

Tänään julkaistussa Sensen päivityksessä on iso nippu korjauksia sekä muutama mukava uusi toiminnallisuus. Sense on täysiverinen SaaS-sovellus, eli kaikki uudet toiminnallisuudet ja korjaukset ovat kaikilla asiakkaillamme käytössä heti, kun päivityksiä tehdään. Mikäli jokin nyt esitellyistä ominaisuuksista rekisteristänne uupuu ja sitä kaipailette, niin voi olla, että se on erikseen kytkettävä laajennus. Olethan Näytä lisää

Avoinen uusi rekisterialusta Sense on saavuttanut ensimmäiset käyttöönottonsa. Sense toimii nyt Kuluttajaliiton ja Procomin arkikäytössä. Haastattelin Kuluttajaliiton jäsenrekisterin pääkäyttäjä Lotta Cederbergiä Sense-rekisterin käytön ensikokemuksista.
Toimivan käyttöliittymän houkutuksia
Sensen käyttöliittymä on Ankkuri-tuotteiden käyttöliittymiä Näytä lisää

Yhdistysavain tekee jäsenten palvelemisesta helpompaa. Lue kuinka monijaostoinen kennelseura hyötyy Yhdistysavaimesta.
Pietarsaaren seudun Kennelseura on perinteikäs vuonna 1950 perustettu yhdistys, jonka toiminta on organisoitu viiden jaoston pohjalle. Vaikka jaostoilla on ollut omia kotisivuja ja Näytä lisää