
Karhuluettelossa on nyt mahdollista rajata hakuun tulevaa joukkoa myös ikävuoden mukaan. Tällä tiedolla haku voidaan kohdistaa esim.
- alle 65-vuotisiaiin > ”65” kirjataan alempaan tietokenttään (hakee 65v. ja sitä nuoremmat)
- yli 65-vuotiaisiin > ”65” kirjataan ylempään tietokenttään (hakee 65v. ja Näytä lisää

Saamme asiakaspalveluumme tukipyyntöjä ay-ankkurin käyttäjiltä, joissa on varsin yksikertaiselta kuulostava toive: Haluamme tietää kunkin yhdistyksemme jäsenmäärän sekä sen, miten jäsenmäärä jakautuu eri maksuperusteille. Tämän tiedon saaminen ei onnistu aivan tuosta vain raporttityökalun avulla vaan olemme joko työstäneet asiakaskohtaisen raportin tai ohjeistaneet asiakasta jäsentietojen käsittelyssä Excel-ohjelman Näytä lisää

Tietosuojalain mukaan jäsen voi pyytää listausta omista rekisteriin tallennetuista henkilötiedoista. Rekisteriotteessa on oltava kaikki jäsenen pyytämät, rekisteriin tallennetut henkilötiedot. Usein jäsenen pyyntö kohdistuu vain tiettyihin tietoihin, esimerkiksi tehtävähistoriaan ansioluetteloa varten tai jäsenmaksuyhteenvetoon.Avoinen Näytä lisää
Oletko kuullut käsitteistä viitesiirrot ja konekielinen tiliote? Menevätkö e-lasku ja e-maksu sekaisin? Miten e-lasku, suoramaksu ja suoraveloitus eroavat toisistaan?Moni rekisterin pääkäyttäjä kokee rekisterin maksuliikenneasioista vastaamisen yhdeksi haastavimmista työtehtävistä. Maksuliikenteeseen liittyy kokonaan oma käsitteistönsä eikä asiaa helpota se, että eri pankit saattavat käyttää hieman eri Näytä lisää

Otsikko kiteyttää tämän hetken pääteeman tiimissämme. Rekisterin kehitys kiihtyy ja käynnissä on Yhdistysavain-tuotteiden huippuunsa hiottu yhteispeli. Tarkoitamme siis Yhdistysavain Rekisterin ja Yhdistysavain Kotisivujen toimintojen yhdistämistä.
[caption id="attachment_3340" align="alignnone" width="620" caption="Luonnostelua - Kohta kotisivut ja jäsenrekisteri toimivat yhteen samoilla Näytä lisää
Perinteisesti yrityksen kilpailuedun ensisijaisena lähteenä on pidetty ydinratkaisun laatua. Näin kertoo Christian Grönroos kirjassaan Palvelujen johtaminen ja markkinointi. Perinteisen ydintuotenäkökulmaksi kutsutun näkökulman lisäksi yritys voi valita näkökulmakseen palvelunäkökulman, hintanäkökulman tai imagonäkökulman.Ohjelmistoalalla toimivia yrityksiä on usein kritisoitu palvelunäkökulman Näytä lisää
Kaikilla käytössä olevilla järjestelmillä tulisi aina olla pääkäyttäjä. Erityisen tärkeää tämä on jäsenrekisterin osalta, koska rekisteri on tyypillisesti yksi organisaation tärkeimpiä järjestelmiä ja sillä on yleensä monia loppukäyttäjiä. Pääkäyttäjän tehtävät ja niille varattu aika tulee aina kirjata henkilön tehtävänkuvaan. Pääkäyttäjä toimii usein myös rekisterin loppukäyttäjänä, mutta näitä Näytä lisää

Käyttäjien näkemyksiä Yhdistysavaimesta
Käyttäjäkysely keväältä 2013
Kysyimme jokavuotiseen tyyliin maaliskuussa 2013 käyttäjiemme mielipiteitä Yhdistysavaimesta. Kartoitimme tällä kertaa aiempaa tarkemmin tyytyväisyyttä tuotteen eri osa-alueisiin, esimerkiksi helppokäyttöisyyteen, tuotesisältöön ja hintaan. Lisäksi annoimme käyttäjiemme tietenkin kertoa, mitkä ovat heidän Yhdistysavaimesta saamansa Näytä lisää
Suureen osaan rekistereistä on asennettu PDF-kirjetyökalu, jolla voidaan lähettää kirjeitä Itellan kautta. Yksinkertaistettuna tämä tapahtuu siten, että valmis PDF-pohja ladataan rekisteriin ja se lähetetään raportoidulle kohdejoukolle.Aiemmin kirjeen lähettäminen on tapahtunut värillisenä, yksipuoleisena ja kirje on mennyt vastaanottajille 2.luokan postilla. Nyt kehitystyön tuloksena kukin kirjeen lähettäjä voi Näytä lisää

Yhdistysavain Rekisterin kehitys etenee rivakasti. Nyt esittelemme parannettua "jäsensuodatusta", joka tulee olemaan yksi tuotteen kulmakivistä.
Valitse jäsenet helposti sähköpostin ajantasaisuuden Näytä lisää