Digitalisaatio järjestöissä

pääkäyttäjät

12.2.2014 13:29

Pääkäyttäjä loppukäyttäjien tukena

Usein yksi pääkäyttäjän tärkeimmistä tehtävistä on loppukäyttäjien tukeminen rekisterin käytössä. Loppukäyttäjiä voivat olla niin liiton toimiston muut työntekijät kuin alaorganisaatioiden tai muiden organisaatioiden työntekijät. Joskus pääkäyttäjä voi olla rekisterin ainut käyttäjä, kun taas joillain rekistereillä loppukäyttäjiä voi olla satoja. Mikäli loppukäyttäjiä on paljon ja heillä on laajat Näytä lisää

2.4.2014 14:54

Vuosikello auttaa arjenhallinnassa

Kohtaamme asiakaspalvelussa tilanteita, joissa asiakkaamme on havahtunut siihen, että aika on ajanut ohitse eli jokin yksittäinen asia, esim. jäsenlaskutus tai raportointi on tehtävä pikapuoliin ja työn valmistelevat toimet ovat jääneet muun kiireen jalkoihin. Tämä saattaa aiheuttaa ylimääräisiä paineita, jolloin osa tärkeistä asioista unohtuu ja lopputulos ei ole toivotunlainen. Ennakointi antaa pääkäyttäjälle Näytä lisää

1.3.2016 15:36

Onnistuneen pääkäyttäjätoiminnan aakkosia

Onnistunut pääkäyttäjyys lähtee toiminnan perusedellytyksistä. Näitä edellytyksiä ovat ympäristön tarjoamat mahdollisuudet, kyvykkyys ja halukkuus toimia sekä tietoisuus omista vastuista ja velvollisuuksista. Pääkäyttäjän on hyvä tiedostaa omaan toimintaansa vaikuttavia tekijöitä. Tässä tekstissä pohditaan toiminnan lähtökohtia Avoinen järjestelmien pääkäyttäjätyön kannalta. Pääkäyttäjän Näytä lisää