Digitalisaatio järjestöissä

asiakaspalvelu

23.1.2014 08:16

Tukipyynnön lähettäminen asiakaspalveluun

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 9.00-16.00. Tukipyynnön tekninen vaativuus vaikuttaa omalta osaltaan ratkaisunopeuteen, mutta myös tukipyynnön lähettäjä voi lyhentää ratkaisuun kuluvaa aikaa. Tähän kirjoitukseen olemme koonneet vinkkejä, joilla tukipyynnön lähettäjä voi lyhentää vastausaikaa. 1. Yhteydenottotapa Asiakaspalvelumme on suunnattu järjestelmien pääkäyttäjille. Sähköposti on paras Näytä lisää

26.2.2016 10:26

Uutena Avoinella – järjestöpalveluista järjestöjen palveluun

Avoinen pitkäaikainen palveluvastaava, rekistereiden teknisen tuen rautainen ammattilainen, Sanna Judén jäi äitiyslomalle helmikuussa 2016. Olin onnekas ja sain tilaisuuden tulla rekrytoiduksi Sannan sijaiseksi Avoinen asiakaspalvelutyöhön. Tässä tekstissä kerron kuinka ensimmäiset viikkoni Avoinella ovat sujuneet. Avoinen asiakkaasta Avoinen työntekijäksi Ennen nykyistä työtehtävää työskentelin Avoinen Näytä lisää