Digitalisaatio järjestöissä

27.4.2016 15:20

Pätevyydet pätevästi rekisteriin

Kouluttaako järjestösi jäsenistöä? Vaatiiko toimintaan osallistuminen pätevyyden tai tutkinnon? Tiedätkö, organisaatiosi pätevöityneet ihmiset ja tutkintojen voimassaoloajat? Pystytkö ennustamaan tulevaisuuden tarpeen koulutustarpeet ja tunnistatko potentiaaliset koulutukseen osallistujat? Järjestöjen hallinnoissa on pitkään laadittu eritasoisia toimintasuunnitelmia ja strategioita. Näissä suunnitelmissa otetaan Näytä lisää

19.4.2016 10:49

Analytiikalla parempaa ymmärrystä jäsenistä

Tämänkertaisen blogikirjoituksen tuotti Meli Eriksson Melson Oy:stä. Kilpailu jäsenistä ja varsinkin jäsenten ajasta kovenee. Jäsenten odotukset kasvavat ja viestinnän kohdentaminen muuttuu haastavammaksi. Sinunkin on aika ottaa tekniikka avuksi. Tietoa kertyy useasta eri kanavasta Tiedon määrän lisääntyessä hurjaa vauhtia tuntuu siltä, että ymmärrys vähenee samaan aikaan. Tuttua, Näytä lisää

15.4.2016 15:23

Avoine panostaa asiakastyytyväisyyteen

Avoinelle asiakkaat ovat tärkeitä. Projektin ja käyttöönoton jälkeen asiakkaat siirtyvät ylläpidon piiriin, johon sisältyy aktiivinen asiakaspalvelutuki. Avoine kerää ja käsittelee asiakaspalvelupalautetta panostaakseen asiakastyytyväisyyteen myös jatkossa.   Aamupalapöydän kultaiset tähdet ja hymynaamat Sekä Avoinen liittopalvelut Helsingissä että yhdistyspalvelut Tampereella Näytä lisää

14.4.2016 12:28

Sensen kehitysuutisia, huhtikuu 2016

Tänään julkaistussa Sensen päivityksessä on iso nippu korjauksia sekä muutama mukava uusi toiminnallisuus. Sense on täysiverinen SaaS-sovellus, eli kaikki uudet toiminnallisuudet ja korjaukset ovat kaikilla asiakkaillamme käytössä heti, kun päivityksiä tehdään. Mikäli jokin nyt esitellyistä ominaisuuksista rekisteristänne uupuu ja sitä kaipailette, niin voi olla, että se on erikseen kytkettävä laajennus. Olethan Näytä lisää

31.3.2016 10:49

Sense lunastaa nimensä lupaukset

Avoinen uusi rekisterialusta Sense on saavuttanut ensimmäiset käyttöönottonsa. Sense toimii nyt Kuluttajaliiton ja Procomin arkikäytössä. Haastattelin Kuluttajaliiton jäsenrekisterin pääkäyttäjä Lotta Cederbergiä Sense-rekisterin käytön ensikokemuksista.   Toimivan käyttöliittymän houkutuksia Sensen käyttöliittymä on Ankkuri-tuotteiden käyttöliittymiä Näytä lisää