Digitalisaatio järjestöissä

31.5.2016 11:37

Sense palvelee ensimmäisiä asiakkaitaan

Kuluttajaliitto ja ProCom ovat tänä keväänä ensimmäisinä Avoinen asiakkaina ottaneet käyttöönsä uuden Sense-jäsenrekisterin. Sense on uuden ajan rekisterialusta, jossa yhdistyvät avoimet rajapinnat, monikanavaviestintä, raportointi ja analytiikka, tapahtumanhallinta, moderni ja helppokäyttöinen käyttöliittymä sekä sähköinen asiointi. Sense tarjoaa ratkaisuja digitaaliseen jäsentiedon Näytä lisää

27.5.2016 10:17

Sensen kehitysuutisia, toukokuu 2016

Sensen kehitysuutisia, toukokuu 2016

Avoinen Sense-rekisterialustan kehitystyö on jatkuvaa. Senseen päivitetään uusia toiminnallisuuksia noin kuukauden välein tehtävissä julkaisuissa. Osa ominaisuuksista päivittyy asiakkaiden rekistereihin välittömästi, osa vaatii laajennuksen erillisen asentamisen. Laajennuksen asentamista voi pyytää Avoinen asiakaspalvelusta esimerkiksi Sensen chatin kautta. Tästä blogista voit lukea toukokuun Näytä lisää

26.5.2016 09:05

Asiakastyytyväisyyskysely 2016

Asiakastyytyväisyyskysely 2016

Näytä lisää

14.5.2016 09:00

Paljon käyntejä oudoilta sivustoilta tilastoissa – mistä on kyse?

Paljon käyntejä oudoilta sivustoilta tilastoissa – mistä on kyse?

Jos seuraat yksityiskohtaisemmin liikennettä sivustollesi esim. Yhdistysavaimen omilla työkaluilla tai erikseen päälle kytketyn Google Analyticsin avulla, olet joskus saattanut huomata tilastoissa Näytä lisää

28.4.2016 12:35

Asiakaslähtöinen varainhankinta edellyttää tietoa ja tahtoa

Haastattelin 11.4.2016 Vastuullinen Lahjoittaminen VaLa Ry:n seminaarissa esiintynyttä Ilja De Costeria. Ilja on asiakaslähtöisen varainhankinnan (Data Driven Fundraising) asiantuntija ja hänellä on kattava kokemus erilaisten järjestöjen varainhankinnan kehittämisestä. Järjestöjen toimintaympäristö muuttuu ja kehittyvä teknologia haastaa järjestöt Näytä lisää