Digitalisaatio järjestöissä

30.3.2016 10:36

Parempaa jäsenpalvelua Yhdistysavaimella - Pietarsaaren seudun Kennelseura ry

Parempaa jäsenpalvelua Yhdistysavaimella - Pietarsaaren seudun Kennelseura ry

Yhdistysavain tekee jäsenten palvelemisesta helpompaa. Lue kuinka monijaostoinen kennelseura hyötyy Yhdistysavaimesta. Pietarsaaren seudun Kennelseura on perinteikäs vuonna 1950 perustettu yhdistys, jonka toiminta on organisoitu viiden jaoston pohjalle. Vaikka jaostoilla on ollut omia kotisivuja ja Näytä lisää

18.3.2016 13:10

Dokumenttien sähköinen allekirjoittaminen on nykypäivää

Järjestöjen ja yhdistysten on pysyttävä mukana yhteiskunnan digitalisaatiokehityksessä. Käytännöt, joilla dokumenttien allekirjoitukset hoidetaan, ovat osa tätä kokonaisuutta. Avoinella lähes kaikki dokumentit allekirjoitetaan digitaalisesti. Toimitusjohtaja Tuomo Heikkilä selitti miten digitaalinen allekirjoittaminen toimii ja miksi myös yhdistysten ja järjestöjen kannattaa käyttää sitä. Mikä on sähköinen Näytä lisää

8.3.2016 18:56

Sensen kehitysuutisia, maaliskuu 2016

Avoinen uudesta ja monella tapaa vallankumouksellisesta rekisterialustasta on puhuttu täällä blogissa varsin vähän. Syykin on selvä: tiimimme on keskittynyt tuotteen kehittämiseen ja ensimmäisiin käyttöönottoihin. Nyt kun meillä on jo useampi asiakas Sensen parissa, on tuotekehitysuutisista kertominenkin näin julkisesti mielekkäämpää. Jatkossa tulen tarinoimaan Sensen uusista ominaisuuksista täällä kuukausittain, aina Näytä lisää

1.3.2016 15:36

Onnistuneen pääkäyttäjätoiminnan aakkosia

Onnistunut pääkäyttäjyys lähtee toiminnan perusedellytyksistä. Näitä edellytyksiä ovat ympäristön tarjoamat mahdollisuudet, kyvykkyys ja halukkuus toimia sekä tietoisuus omista vastuista ja velvollisuuksista. Pääkäyttäjän on hyvä tiedostaa omaan toimintaansa vaikuttavia tekijöitä. Tässä tekstissä pohditaan toiminnan lähtökohtia Avoinen järjestelmien pääkäyttäjätyön kannalta. Pääkäyttäjän Näytä lisää

26.2.2016 10:26

Uutena Avoinella – järjestöpalveluista järjestöjen palveluun

Avoinen pitkäaikainen palveluvastaava, rekistereiden teknisen tuen rautainen ammattilainen, Sanna Judén jäi äitiyslomalle helmikuussa 2016. Olin onnekas ja sain tilaisuuden tulla rekrytoiduksi Sannan sijaiseksi Avoinen asiakaspalvelutyöhön. Tässä tekstissä kerron kuinka ensimmäiset viikkoni Avoinella ovat sujuneet. Avoinen asiakkaasta Avoinen työntekijäksi Ennen nykyistä työtehtävää työskentelin Avoinen Näytä lisää